Monday, February 22, 2010

vakariečiai

2010-02-19

Belgas iš manęs juokiasi trečia diena. Iš to, ką valgau, nes anas kiekvieną dieną gaminasi po naują patiekalą, o aš tai nusipirkau tortellini (na, maždaug koldūnų), dešrelių ir pan. –Ar tu viską valgai su šituo padažu? – dar paklausė, kai tą padažą panaudojau antrą kartą. Taip pat juokiasi iš to, kaip plaunu indus. O aš juos paprasčiausiai plaunu KRUOPŠČIAI. O ne palikdama ploviklio putas, kaip anas. Sakau, šitie vakariečiai yra pižonai. Tiesa, poros dienų bajeriu, žinoma, tapo mano iškritimas iš lovos. –Tau, kaip matau, viskas juokinga, ką aš darau, - pasakiau belgui ir pabėgau į savo kambarį.

4 comments:

  1. buožynas. nu kur jau studentai turi laiko ir noro (ir lėšų) normaliai maitintis? va, aš tai studentavimo laikais pramitau makaronais, ryžiais, submarinais ir nupigintais vaisiais iš maximos.

    darykit sąjungą: tegu jis gamina, o tu jam normaliai indus išplausi:))

    p.s. o esi tikra, kad priėmei gerus sprendimus dėl komentavimo formos?

    ReplyDelete
  2. kur kur, Italijoj. jie čia tik apie maistą ir tešneka. ir dar valgo kiek daug!

    panašiai pastaruoju metu ir darėm, belgas vis prigamindavo ko nors per daug ir mane vaišino, o aš būdami labai maloni ir miela ploviau indus. bet jis vis tiek negalėjo neįsikišt nepakomentavęs ir neparodęs, kad va šitaip tai greičiau. :))

    p.s. oi, aš čia visai nesigaudau nieko tose komentavimo formose.

    ReplyDelete
  3. na, aš nesinaudojau niekada blogspot, bet negi nėra pasirinkimo, kam leidi komentuoti? jei yra, tai tikrai siūlyčiau pasižiūrėti, kad būtų galima tiesiog įrašyti vardą/url ir viskas. dabar apriboji savo komentatorių ratą (negali komentuoti nesinaudojantys nei vienu iš sąraše esančių profilių) + kartais žmonės nori likti anonimais.
    aš pati irgi visada internete pateikiu tik savo spam'inį e-mail'ą, tai kad čia pakomentuočiau, turiu išsilogint iš savo tikro pašto ir įsilogint į spam'inį. grynas vargas:))) o pasirinkus wordpress apskritai meta klaidą, bet gal čia tik man.

    ReplyDelete
  4. pakeičiau čia kažką. nors man šitas blogspot irgi nepatinka, reikėjo pasirinkti ką nors kitą. :( noriu paveikslėlių prie komentatorių, kaip kad pas tave! :)

    ReplyDelete