Tuesday, March 2, 2010

apie Italijos niekšus

2010-03-01
Italijos telefonų operatoriai yra niekšai, svolačiai ir kitokie lochai. Kovo pirmą gavau sms: jūsų 6 mėn. nemokamo interneto planas baigėsi. Nuo šio mėnesio gaunate 50 Mega valandų už 9 eurus. Disaktyvuoti planą siųsti žinutę numeriu blabla. Ach jūs niekšai, pagalvojau aš, ir pasitikrinau sąskaitą. Akurat niekšai – ten trūksta devynių eurų! Ir nesvarbu, kad nusiunčiau aš tą disaktyvavimo žinutę, eurų tai man niekas negrąžins. O man visai nereikia tų mega valandų interneto mobiliam telefone, kuriam tas internetas net neveikia, man reikia devynių eurų! Būčiau jau visai pikta, bet prieš pora savaičių mano sąskaitą dešimčia eurų nė iš šio nė iš to ėmė ir papildė gerbėjas indas. Dabar tai jau net nebeatsikinėju į indo skambučius (ilga istorija), tai štai jums ir lietuvių liaudies išmintis Italijoje – atseit nesidžiauk radęs, neverk pametęs.

1 comment:

  1. ,DDD pasasakok istoriją su indu!
    tai vieną eurą vis tiek išlošei:))

    ReplyDelete