Monday, March 22, 2010

omg

Gavau facebooke laiškelį:


Rašo tau laiška iš Lietuvos Gintaras, aš noriu su tavimi susipažindinti. Prašau taves būk mano gyvenimo draugė ir žmona. Aš esu nevedęs vyras , 1,80 cm ūgis. Man teko dirbti Vokietijoje 12 metų. Aš esu labai švelus vyras ir mielas, tu būsi su manimi labai laiminga. Aš taves visada klausysiu ir visi darbai bus mano nudirbti.Domiuosi sportu , geografija,politika ir kas yra gražu. Mano telefonas/ ------- . Su pagarba tavo būsimas vyras GINTARAS. Jeigu mano prašymas yra blogas tai aš tave labai atsiprašu,ka blogo parašiau tau.

8 comments:

  1. nu ir pasiseke gi tau - ir mielas, ir svelnus, ir dar taves klausys visada - beveik suo, kai pagalvoji...
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. įsimetei ero foto gal į feisbuką kad taip sekasi?;))

    ReplyDelete
  3. nu taip, zinoma, mieli alholikai ir nieksai, ero foto su ziemine "suba" vasari Venecijoj. :) as tai galvoju, gal jis ne man vienai issiunte, o kokiam tuntui, vdrug gal kokia sutiks. ne, bet siaip tai galvoju, kad neisivaizduoju, ka jis sau galvoja...

    ReplyDelete
  4. eik tu sau, na ir sėkmė tave lydi... kad man kas taip :DD

    ReplyDelete
  5. supratau! jis pamatė, kad aš facebooke užsistačius, jog dabar gyvenu Italijoj, tai ir sugalvojo susiieškot nuotaką su plotu netoli Adrijos jūros. ne veltui gi mini, kad "rašo iš Lietuvos" ir dirbo Vokietijoje... :))

    ReplyDelete