Tuesday, March 2, 2010

ir vėl tas belgas


2010-03-01
Grįžtu šiandien vakare namo, rakinuosi duris, įeinu į tamsų koridorių, o iš ten kad iššoks belgas ir užriks „uccidere!” Galvojau, aš pati jį tuoj užmušiu. O tas net ant grindų ėmė vartytis iš juoko. Man greitai reikia plano, kaip atsilyginti belgui.
Paskui užmaišiau tešlą blynams. -Pala pala, TU kažką GAMINI? – susidomėjo visas butas. –It‘s only pancakes, - pasakiau raustelėjus. Buvo tikros Užgavėnės, daug lietuviškų blynų ir pigios mūsų mylimiausio supermercato „Despar“ braškių uogienės.

5 comments:

  1. ech, būtų taip logiška, jei jūs vienas kitą įsimylėtumėt ;)

    ReplyDelete
  2. aš vien paskaičius jį jau įsimylėjau:)

    ReplyDelete
  3. ė, man rimtai reikia jam atsikeršyt, o jūs čia apie meiles svaigstat :)

    ReplyDelete
  4. viskas nuo tų atsikeršijimų ir prasideda;]

    ReplyDelete
  5. gal jau liausitės man piršę belgą?! ačiū :)

    ReplyDelete